Vill du vara säker på att dina kunder ska lämna dig nöjda, glada och efter att ha genomfört det perfekta köpet? Vill du ge service i världsklass? Och vill du samtidigt ha roligare på jobbet? Då har du ett guldläge! Och då är den här boken för dig.
För att överleva idag och i framtiden behöver de fysiska butikerna erbjuda något som de digitala handelsplatserna inte kan klara själva: personligt förmedlad kunskap, outstanding service, upplevelser och mänsklig omtanke. Detta är något som bara du – säljaren – kan erbjuda.
Annika R Malmberg ger dig konkreta och användbara tips om kundbemötande, behovsanalys, avslutsmetoder, merförsäljning och hantering av klagomål. Dessutom får du lära dig om hur du använder all ny teknik i butiken på bästa sätt och hur olika kundtyper vill bli bemötta. Det kan nämligen göra all skillnad i världen. Nöjda kunder handlar mer. De kommer tillbaka nästa gång. Och de berättar om dig för sina vänner. Så ta vara på guldläget!